FAQ

WszystkieZamówieniaProdukty cyfroweGwiazda z niebaStylowy portretMapa PodróżyDrzewo RodzinneFotomozaikaRealizacja zamówieńPakowanieProjekt własnyPlakaty zdrapkiPłatnościWysyłka i dostawaRealizacja zamówień Projekt własnyZwroty i reklamację

Zamówienia

Czy mogę złożyć zamówienie na FB, przez telefon, mailowo?

Tylko zamówienia złożone bezpośrednio na naszej stronie wpadają do galaktycznej bazy zamówień, skąd nasz zespół czerpie wszystkie niezbędne informacje dotyczące Waszych wymarzonych projektów. Wszystkie inne kanały komunikacji służą jedynie fachowej pomocy, której staramy się Wam udzielać tak szybko, jak to możliwe.

Czy mogę zamówić więcej niż jeden prezent naraz?

Tak, dodaj wybrany produkt do koszyka i wróć na stronę główną, aby dodać kolejne produkty.

Czy mogę wysłać prezenty z koszyka na różne adresy?

Do każdego zamówienia możesz wybrać tylko jeden adres dostawy. Jeśli chcesz, aby prezenty zostały wysłane do różnych odbiorców, musisz złożyć osobne zamówienia.

Czy można kupić Wasze produkty w sklepie stacjonarnym?

Nie prowadzimy stacjonarnej sprzedaży, ale możesz złożyć zamówienie przez naszą stronę i wybrać odbiór osobisty w Warszawie.

Dlaczego produkt, który chciałam/em zakupić, zniknął z koszyka?

Produkt najprawdopodobniej został wyprzedany. Skontaktuj się z nami mailowo, aby uzyskać informację nt. o jego dostępności.

Czy muszę posiadać konto na sklepie, aby złożyć zamówienie?

Zamówienie możesz złożyć bez zakładania konta.

Produkty cyfrowe

Co to są produkty cyfrowe?

Produkty cyfrowe to takie, które otrzymujesz od nas na swój adres email jedynie w formie pliku cyfrowego (np. pliku graficznego jpg). Plusem takich produktów jest ich niska cena oraz błyskawiczna realizacja - zamówiony produkt zostanie do Ciebie dostarczony na 8 godzin od złożenia zamówienia! Produktów cyfrowych nie otrzymujesz w formie przesyłek pocztowych lub kurierskich.

Jaki jest koszt produktów cyfrowych?

Produkty cyfrowe są znacznie tańsze od ich niecyfrowych odpowiedników. Jakość wysyłanych przez nas produktów cyfrowych jest zawsze bardzo wysoka - w przypadku plików graficznych jest to kilka, lub kilkadziesiąt megapikseli. Produkty cyfrowe są gotowe do ich wydruku w dużych formatach.

Gwiazda z nieba

Czy kupuje gwiazdę?

Nie. Nie posiadamy gwiazd, są one dobrem wspólnym więc nie możemy ich sprzedawać. Nasza usługa jest jak adopcja. Gwiazda łączy się z kimś bliskim. Jest czymś co możesz wskazać i wiedzieć, że tam gdzieś daleko jest coś wyjątkowego dla ciebie, jednak bez posiadania prawa własności do tej rzeczy.

Czy moja gwiazda będzie rozpoznawalna?

Nazywanie gwiazd jest raczej symbolicznym niż naukowym prezentem. Nasz katalog nie jest używany przez naukową społeczność. Astronomowie odnoszą się do gwiazd tylko za pomocą katalogowych numerów i koordynatów.

Czym są katalogi gwiazd?

Przez wieki astronomowie stworzyli wiele katalogów gwiazd. Odnosili się do gwiazd za pomocą liczb i koordynatów. Nasz katalog odnosi się do nazw gwiazd - nazw wybranych przez Ciebie - i dlatego jest bardziej prywatnym prezentem niż naukowym katalogiem.

Czy moja gwiazda będzie wyjątkowa?

Tak. Każda gwiazda nazywana jest w rejestrze Sky Star Registry tylko raz.

Czy będę mógł zobaczyć moją gwiazdę?

Większość gwiazd w naszym rejestrze jest poza zasięgiem oka (tylko garść z nich jest widoczna gołym okiem). Do obserwacji astronomicznych najlepszy jest teleskop. Innym sposobem na znalezienie swojej gwiazdy jest usługa SIMBAD Astronomical Database. Wystarczy znać numer katalogowy, który widoczny jest na Gwiezdnym Certyfikacie.

Stylowy portret

Z jakiej jakości zdjęcia możemy stworzyć obraz?

Większość z naszych stylów jest przygotowana do stworzenia obrazu ze zdjęcia praktycznie każdej jakości. Prześlij nam zdjęcie zrobione dowolnym aparatem, telefonem czy znalezione na portalach społecznościowych, a nasi graficy zrobią wszystko, aby Twój obraz wyglądał profesjonalnie.

Po jakim czasie otrzymam projekt graficzny mojego zdjęcia?

Projekt zostanie wysłany na Twój e-mail w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia.

Jak będzie zapakowany mój obraz podczas wysyłki?

Wydruk na płótnie wysyłamy zabezpieczony folią bąbelkową oraz kartonowym pudełkiem - tak by po rozpakowaniu nie było na nim nawet najmniejszej rysy. Wydruki na papierze fotograficznym zwijamy w rolkę i wysyłamy w mocnej tubie tekturowej. Twoja paczka jest bardzo dobrze chroniona w trakcie przesyłki.

Skąd mogę wiedzieć jak będzie wyglądała finalna wersja mojego obrazu?

Zanim wydrukujemy Twoje zamówienie wyślemy na adres email projekt graficzny obrazu. Tylko jeśli spełni on Twoje oczekiwania przystąpimy do dalszej realizacji zamówienia.

Mapa Podróży

Ile moich podróży mogę zaznaczyć na mapie?

Dowolną ilość.
Nie ma żadnego limitu na ilość zaznaczonych na mapie miejsc odwiedzonych, czy planowanych do odwiedzenia. Mapa wygląda bardzo dobrze zarówno z niewielką, jak i ogromną ilością zaznaczonych miejsc.

Jaka jest jakość finalnego wydruku?

Bardzo wysoka.
Staramy się, aby nasze mapy były jak najwyższej jakości, dlatego też wydruki zarówno na papierze fotograficznym, jak i płótnie dokonywane są z plików graficznych o rozmiarach blisko 40 megapikseli.
Mapa prezentuje się doskonale w każdej wielkości wydruku.

Ile zdjęć z podróży mogę umieścić na mapie?

Właściwie ilość zdjęć jest dowolna. Jeśli nie chcesz lub nie masz zdjęć z podróży możesz ich w ogóle nie umieszczać. Jeśli masz dużo zdjęć z podróży możesz umieścić ich nawet 20 i więcej.

Widzę, że dostępna jest Mapa Świata, czy są też dostępne Mapa Europy, albo Polski?

Tak! Spośród naszej bogatej oferty możesz wybrać mapy na piance lub wspaniałe mapy zdrapki. Znajdziesz tu Polskę, Europę czy USA. To, jaką mapę wybierzesz, zależy wyłącznie od Twoich potrzeb oraz upodobań kolorystycznych. Możesz wybrać również personalizowaną mapę świata.

Drzewo Rodzinne

Jaka jest jakość finalnego wydruku?

Bardzo wysoka.
Staramy się, aby nasze mapy były jak najwyższej jakości, dlatego też wydruki zarówno na papierze fotograficznym, jak i płótnie dokonywane są z plików graficznych o rozmiarach blisko 40 megapikseli.
Mapa prezentuje się doskonale w każdej wielkości wydruku.

Ile osób mogę umieścić na wydruku drzewa rodzinnego?

Chcemy, aby każdy mógł odwzorować schemat swojej rodziny na drzewie. Dlatego też, jedynym limitem ilości osób jest limit 50 osób na danym poziomie(np. 50 wnuków).
Z przyczyn estetycznych nie rekomendujemy budowania ogromnych drzew, które będą miały więcej niż 40 osób - mogą one wtedy być słabiej widoczne na drzewie (szczególnie w małym formacie - np. 30x45cm).

Z ilu pokoleń może składać się schemat mojej rodziny?

Aktualnie na drzewie możliwe jest umieszczenie, aż 6 pokoleń. W tym:
- pokolenia głównego(np. Twoich rodziców);
- 2 pokoleń przodków(np. Twoi dziadkowie i pradziadkowie);
- 3 pokoleń potomków(np. Ty i Twoje rodzeństwo, wasze dzieci i wnuki);

Nie mam zdjęć niektórych członków rodziny. Co mogę zrobić?

Nie jest to żaden problem, nie ma konieczności załączania zdjęć wszystkich członków rodziny. Właściwie nie musisz załączać żadnego zdjęcia! Są one zupełnie opcjonalne.
Dla każdego członka rodziny możesz jednak dodać zdjęcie. Możliwe jest też, że część członków rodziny będzie posiadać zdjęcia, a część nie. Nie wpływa to negatywnie na wygląd drzewa.

Jakie dane członków rodziny mogę umieścić na drzewie?

Jedynymi wymaganymi danych na temat każdego członka rodziny jest jego imię oraz nazwisko.
Dodatkowo(opcjonalnie) może dla każdego członka rodziny załączyć także datę urodzenia oraz śmierci.
Dla każdej pary możesz także zaznaczyć czy łączy(lub łączyło) ich małżeństwo, narzeczeństwo czy też partnerstwo.

Fotomozaika

Z jakiej jakości zdjęcia możemy stworzyć fotomozaikę?

Mozaiki możemy stworzyć ze zdjęcia praktycznie każdej jakości. Prześlij nam zdjęcie zrobione dowolnym aparatem, telefonem czy znalezione na portalach społecznościowych, a nasi graficy zrobią wszystko, aby Twój obraz wyglądał profesjonalnie.

Ile zdjęć składowych muszę wysłać?

W przypadku wybrania opcji mozaika z własnych zdjęć, minimalna ilość to 50, maksymalna to 500 zdjęć. Nasze rekomendacje co do ilości dla danego rozmiaru podane są na stronie produktu po wybraniu odpowiedniej opcji(rozmiaru) mozaiki.

Czy obrazki składowe są wyraźne po wydrukowaniu?

Sú obrázky komponentov pri tlači jasné?

Z jakiej odległości widzę mozaikę jako całość, a nie jako poszczególne zdjęcia?

Jest to zależne od rozmiaru mozaiki. Jenak w większości wypadków zdjęcie główne jest wyraźnie widoczne z odległości 1-2 metrów. Przy zbliżaniu się do mozaiki coraz lepiej widoczne są zdjęcia składowe.

Realizacja zamówień

Skąd wynikają ceny naszych produktów?

Ceny naszych produktów współgrają razem z ich wysoką jakością oraz indywidualnością. Musisz wiedzieć, że stworzenie idealnej personalizacji wymaga wielu nakładów pracy, użycia specjalistycznego sprzętu oraz fachowej opieki kilku osób. Dzięki temu masz pewność, że prezent, który wręczysz będzie odzwierciedleniem marzeń, pragnień i upodobań Twoich najbliższych, a nie tylko modnym gadżetem.

Czy mogę zgłaszać poprawki graficzne telefonicznie?

Wszelkie zmiany, które chciałbyś wprowadzić w swoim projekcie graficznym, możesz zgłosić jedynie drogą mailową. Nasi wspaniali graficy pracują zdalnie, więc to najszybsza forma kontaktu z nimi.

Jak długo moje zamówienie bez opłaty jest w systemie?

Nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane po 7 dniach. Jeśli zechcesz, abyśmy zrealizowali dla Ciebie kolejny projekt, wystarczy, że złożysz nowe zamówienie.

Czy mogę zamówić grawer w innym kolorze?

Kolor graweru zależy od materiału, na którym laser graweruje, dlatego nie mamy możliwości grawerowania kolorem.

Mogę wysłać zdjęcie MMS?

Niestety nie, ponieważ nasz system telefoniczny nie obsługuje MMS, dlatego bardzo prosimy o przesłanie zdjęcia w maksymalnie dobrej jakości drogą mailową. Pamiętaj, że im lepsze zdjęcie, tym bardziej spektakularny efekt końcowy.

Czy mogę wysłać poprawki SMS?

Niestety nie ma takiej możliwości, ponieważ nasz system telefoniczny nie obsługuje SMS. Wszystkie poprawki prosimy kierować w odpowiedzi na maila z projektem.

Czy przy zamawianiu większej ilości prezentów mogę liczyć na rabat?

Tak, jest taka możliwość. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt pod adresem: kontakt@mygift.pl

Pakowanie

Czy prezenty w transporcie są bezpieczne?

Produkty są zabezpieczone folią bąbelkową oraz kartonowym pudełkiem z miękkim wypełnieniem - wszystko po to, aby po rozpakowaniu nie było na nich nawet najmniejszej rysy.

Projekt własny

Jaka grafika będzie najlepsza do projektu indywidualnego?

- Do produktów grawerowanych najlepsza będzie czarno - biała grafika zapisana w formacie png lub pliku wektorowym. Pamiętaj, że będzie nam ciężko stworzyć dla Ciebie idealny wzór, jeżeli na grafice znajdują się gradienty.

- Do prezentów z nadrukiem możesz wysłać nam dowolną grafikę, rysunek lub zdjęcie. Pamiętaj jedynie, żeby zdjęcie było jasne i dobrze oświetlone, a dzięki temu otrzymasz wspaniały produkt!

Czy mogę przesłać zdjęcie?

Niestety nie mamy możliwości wygrawerowania zdjęcia na produkcie, więc bardzo prosimy o przesyłanie czarno-białych grafik zapisanych w formacie png lub pliku wektorowym. Wyjątek stanowią prezenty z nadrukiem, na których możemy umieścić zdjęcie.

Czy mogę zobaczyć wizualizację przed otrzymaniem przesyłki?

Tak, gotowy projekt graficzny otrzymasz w ciągu 24 godzin od złożenia i opłacenia zamówienia. Dopiero po Twojej akceptacji przystąpimy do dalszej realizacji zamówienia.

Dlaczego finalny produkt różni się od mojej wizji?

Aby w pełni zrozumieć Twoje potrzeby, bardzo prosimy o możliwie szczegółowe opisanie wybranego przez Ciebie projektu. Dokładny opis pozwoli nam stworzyć produkt Twoich marzeń.

Plakaty zdrapki

Czy mogę plakat powiesić na ścianie?

Oczywiście. Możesz użyć pinezek dołączonych do zestawu lub przyczepić go za pomocą taśmy klejącej.

Czy na mapie można dodać napis?

Tak, możesz zrobić to samodzielnie używając markera.

Płatności

Czy mogę wprowadzić zmiany w danych na fakturze?

Do momentu wysłania Twojego prezentu możemy wprowadzić dowolne zmiany na fakturze. W tym celu skontaktuj się z nami za pomocą czatu, maila lub telefonicznie.

Jakie są możliwe sposoby płatności za zamówienie?

Oferujemy 4 możliwe sposoby płatności za zamówienie:
- Szybki przelew internetowy lub karta kredytowa (PayU)
- Przelew na konto bankowe
- Płatność za pobraniem - tylko dla wysyłek na terenie Polski. Dodatkowa opłata w wysokości 15zł
- BLIK

Czy faktura zostanie dołączona do zamówienia?

Jeśli wybierzesz opcję z dostawą na adres osoby obdarowanej, paragon wyślemy na Twój adres e-mail.

Co w przypadku kiedy, gdy płatność została pobrana dwukrotnie?

Jeśli zdarzy Ci się taka sytuacja, skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta. Płatność zostanie zwrócona na konto, z którego otrzymaliśmy wpłatę.

Wysyłka i dostawa

Jaki jest czas i koszt dostawy?

Czas i koszt dostawy naszych przesyłek na terenie Polski zależy od wybranego sposobu dostawy: - Kurier DHL - czas dostarczenia przesyłki to 1 dzień roboczy (możliwa także dostawa na sobotę, za dodatkową opłatą); koszt przesyłki kurierskiej wynosi 15,99 zł. - Kurier GLS - czas dostarczenia przesyłki to 1 dzień roboczy (możliwa także dostawa na sobotę, za dodatkową opłatą); koszt przesyłki kurierskiej wynosi 15,99 zł. - Kurier DPD - czas dostarczenia przesyłki to 1 dzień roboczy (możliwa także dostawa na sobotę, za dodatkową opłatą); koszt przesyłki kurierskiej wynosi 15,99 zł. - Paczkomaty Inpost - czas dostarczenia przesyłki to 2 dni robocze; koszt przesyłki paczkomatowej wynosi 14,99 zł. - DHL POP - czas dostarczenia przesyłki to 1 dzień roboczy; koszt przesyłki z odbiorem w punkcie pickup wynosi 12,99 zł.
Do zamówień powyżej 200 zł oferujemy darmową dostawę.

Czy mogę zamówić przesyłkę za granicę?

Tak, wysyłamy paczki za granicę. Należy jednak pamiętać, że w przypadku wystąpienia opłaty celnej, obowiązek zapłaty jest po stronie odbiorcy.

Czy można zamówić kuriera na konkretną godzinę?

Niestety nasza moc nie sięga tak daleko. Kurierzy rozwożą przesyłki według wcześniej ustalonego grafiku. Na szczęście większość z nich kontaktuje się telefonicznie, aby dostarczyć paczkę w dogodnym dla Ciebie czasie.

Czy moje zamówienie zostało wysłane?

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz link umożliwiający śledzenie paczki na stronie kuriera . Pamiętaj, że link może być aktywny dopiero w godzinach wieczornych.

Co stanie się z paczką, kiedy kurier nie zastanie nikogo pod adresem odbiorcy?

Kurier GLS podejmie drugą próbę doręczenia najprawdopodobniej w kolejnym dniu roboczym. Kurier DHL przekaże paczkę do najbliższego punktu odbioru, z którego będzie można ją odebrać.

Co zrobić gdy paczka w linku do śledzenia widnieje jako dostarczone, a nie otrzymałem paczki?

Bardzo nam przykro, że paczka nie została doręczona. Prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta. Po otrzymaniu zgłoszenia wyjaśnimy sprawę z firmą kurierską odpowiedzialną za dostawę.

Realizacja zamówień

Czy otrzymam potwierdzenie po złożeniu zamówienia?

Po złożeniu zamówienia zostanie wysłany automatyczny e-mail z potwierdzeniem. Jeśli go nie otrzymałeś, sprawdź folder SPAM, a w razie potrzeby skontaktuj się z nami.

Czy mogę anulować zamówienie?

Zamówienie może zostać anulowane na każdym etapie jego realizacji. W tym celu prosimy o skontaktowanie się z naszym biurem obsługi klienta. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, konieczne będzie wysłanie uzupełnionego formularza odstąpienia od umowy.

Skąd wynikają ceny naszych produktów?

Ceny naszych produktów współgrają razem z ich wysoką jakością oraz indywidualnością. Musisz wiedzieć, że stworzenie idealnej personalizacji wymaga wielu nakładów pracy, użycia specjalistycznego sprzętu oraz fachowej opieki kilku osób. Dzięki temu masz pewność, że prezent, który wręczysz będzie odzwierciedleniem marzeń, pragnień i upodobań Twoich najbliższych, a nie tylko modnym gadżetem.

Czy mogę zgłaszać poprawki graficzne telefonicznie?

Wszelkie zmiany, które chciałbyś wprowadzić w swoim projekcie graficznym, możesz zgłosić jedynie drogą mailową. Nasi wspaniali graficy pracują zdalnie, więc to najszybsza forma kontaktu z nimi.

Jak długo moje zamówienie bez opłaty jest w systemie?

Nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane po 7 dniach. Jeśli zechcesz, abyśmy zrealizowali dla Ciebie kolejny projekt, wystarczy, że złożysz nowe zamówienie.

Czy mogę wysłać poprawki SMS?

Niestety nie ma takiej możliwości, ponieważ nasz system telefoniczny nie obsługuje SMS. Wszystkie poprawki prosimy kierować w odpowiedzi na maila z projektem.

Czy przy zamawianiu większej ilości prezentów mogę liczyć na rabat?

Tak, jest taka możliwość. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt pod adresem: kontakt@mygift.pl

Czy mogę połączyć zamówienia?

W większości przypadków będzie to możliwe. W tym celu skontakuj się z naszym biurem obsług klienta.

Projekt własny

Jaka grafika będzie najlepsza do projektu indywidualnego?

- Do produktów grawerowanych najlepsza będzie czarno - biała grafika zapisana w formacie png lub pliku wektorowym. Pamiętaj, że będzie nam ciężko stworzyć dla Ciebie idealny wzór, jeżeli na grafice znajdują się gradienty. - Do prezentów z nadrukiem możesz wysłać nam dowolną grafikę, rysunek lub zdjęcie. Pamiętaj jedynie, żeby zdjęcie było jasne i dobrze oświetlone, a dzięki temu otrzymasz wspaniały produkt!

Czy mogę przesłać zdjęcie?

Niestety nie mamy możliwości wygrawerowania zdjęcia na produkcie, więc bardzo prosimy o przesyłanie czarno-białych grafik zapisanych w formacie png lub pliku wektorowym. Wyjątek stanowią prezenty z nadrukiem, na których możemy umieścić zdjęcie.

Czy mogę zobaczyć wizualizację przed otrzymaniem przesyłki?

Tak, gotowy projekt graficzny otrzymasz w ciągu 24 godzin od złożenia i opłacenia zamówienia. Dopiero po Twojej akceptacji przystąpimy do dalszej realizacji zamówienia.

Dlaczego finalny produkt różni się od mojej wizji?

Aby w pełni zrozumieć Twoje potrzeby, bardzo prosimy o możliwie szczegółowe opisanie wybranego przez Ciebie projektu. Dokładny opis pozwoli nam stworzyć produkt Twoich marzeń.

Zwroty i reklamację

Czy mogę zwrócić produkt?

Tak. Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze, dlatego jeśli nie jesteś w pełni usatysfakcjonowany naszym produktem, możesz go zwrócić i otrzymać pełny zwrot kwoty w ciągu 365 dni od zakupu bez podawania żadnej przyczyny.

Jak mogę złożyć reklamację?

Jeśli otrzymany produkt jest wadliwy lub uszkodzony skontaktuj się mailowo z naszym biurem obsługi klienta. Do maila załącz zdjęcie ukazujące wadę produktu oraz podaj numer zamówienia w tytule wiadomości.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłany towar?

Zwrot kosztów otrzymasz w ciągu 7 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania przez nas paczki.

Jak mogę dokonać zwrotu?

Jeśli otrzymany produkt nie spełnił twoich oczekiwań skontaktuj się z nami podając numer złożonego zamówienia. Na maila wyślemy wszystkie niezbędne dane do wykonania zwrotu zamówienia na nasz koszt.

W jaki sposób mogę wymienić produkt?

Niestety nie prowadzimy wymian zakupionych produktów.

Nie znaleziono pytań i odpowiedzi pasujących do frazy wyszukiwania